Torrelles de Llobregat

CANÇONERS

P3

1- Ara ve Nadal  (partitura)

2-Cap, panxa, genolls i peus.    (partitura)

3-Cargol treu banya.  (partitura)

4-Carnestoltes.  (partitura)

5-El gall i la gallina.   (partitura)

6-El gegant del pi.  (partitura)

7- El lleó.  (partitura)

8- Els putxinel·lis.   (partitura)

9- La castanyera.  (partituta)

10- Puff, el drac màgic.  (partitura)

11- Trinco, trinco.  (partitura)

12-M’agrada la tardor.   (partitura)

13-El Joan petit.   (partitura)

14-Les fulletes.  (partitura)

15-Sóc un cuiner.   (partitura)

16-John Brow.  (partitura)

Arxius d’àudio P3

P4

1-Al carrer més alt.   (partitura)

2-El ruquet valent.  (partitura)

3-L’esquirol.   (partitura)

4-Picasoques.   (partitura)

5-Som molta colla.  (partitura)

6-Mireu els meus ànecs.   (partitura)

7- L’elefant Joan i la girafa Marta.   (partitura)

8- Carnestoltes.  (partitura)

9- Un peixet en el fons de l’estany.  (partitura)

10- El dimoni escuat.   (partitura)

11- La tardor.   (partitura)

12-La xica bonica.   (partitura)

13- La castanyera.    (partitura)

14- El meu poble.  (partitura)

15- Els bombers.   (partitura)

16- Xim, xim, xim.   (partitura)

17- Silenci.    (partitura)

18- Ton pare no té nas.   (partitura)

Arxius d’àudio P4

P5

1- Al jardí del meu pare.    (partitura)

2-El cervató.  (partitura)

3- Els soldats venen de França.   (partitura)

4- Fort i fluix.  (partitura)

5-Jo sóc el rei.  (partitura)

6- El rabadà.  (partitura)

7- Tot sona.   (partitura)

8- La castanyera   (partitura)

9- Greu i agut.   (partitura)

10- Les notes de l’escola.   (partitura)

11- Carnestoltes.    (partitura)

12- Les figures.  (partitura)

13- M’agrada el ritme.  (partitura)

14- Jo n’he vist un moix.   (partitura)

15- Serenata.  (partitura)

Arxiu d’àudio P5

1r

1- Al jardí.   (partitura)

2- De dintre d’una poma.  (partitura)

3-Don pepet.   (partitura)

4- El cucut bromista.  (partitura)

5- El papa de la pepa.  (partitura)

6- El tortell.   (partitura)

7- La mosqueta.    (partitura)

8- Les figures.  (partitura)

9- M’agrada el ritme.   (partitura)

10- Passa el fil.  (partitura)

Arxiu d’àudio 1r

2n

1-Amics.   (partitura)

2- El maridet.    (partitura)

3- El pobret alegre.   (partitura)

4- Jo vull tocar.  (partitura)

5- L’avió.  (partitura)

6- La mosqueta.  (partitura)

7- La pastoreta.  (partitura)

8- El titella groc.    (partitura)

9- Cuca de llum.   (partitura)

10- Si fos ocellet.   (partitura)

Arxiu d’àudio 2n

Deixa un comentari

